»V času, ko so marketing in strategije trženja bolj radikalne kot umetniki, umetnosti ne preostane drugega, kot da se umakne v svoj svet in poskuša izvleči iz njega novo upanje.«
»Kako je videti svet? Vzeti si moramo čas, da vidimo njegovo lepoto.«
»Zdi se mi, da se v svetu, če gledamo zgodovinsko, zgodbe ponavljajo ciklično. Vse se čez določen čas znova zavrti.«
»Upamo, da bo novi izdelek v svet prinesel več harmonije.«
»Upam, da lahko gledalec začuti, da ne gre zgolj za estetski predmet na steni, ampak je zadaj cela zgodba, ki jo skušam na neki način zelo zavestno ustaviti v času.«
»da si vzamejo čas za lepoto sveta.«
»To je bilo neverjetno potovanje, da sem bila del zgodbe enega najbolj znanih umetnikov na svetu, vendar je zdaj čas, da sliko izpustim.«
»Tako upa, da bo njegova Pralnica sanj vir inspiracije za odrasle in otroke, da bodo verjeli, da lahko sanjajo prav povsod.«
»Tehnologija s svojim razvojem - v polju umetnosti še prav posebej - odpira nove sfere in načine ustvarjanja, omogoča nove estetike in poraja nove teme, tudi načine obnašanja, oblikovanja misli in ne nazadnje videnja sveta.«
»Če vsaj veš, da si nesrečen, še obstaja upanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju